De unde sa incep?

Exact. De unde sa incep?

De la faptul ca nu am mai scris nimic de aproape 4 ani, iar explicatiile sunt de prisos?

Sau poate sa mentionez ca voi intrati pe blog cu aprox. 1000 de vizite pe luna in conditiile in care el este "parasit" de atata timp? Nu e nimic, "fiica ratacitoare" s-a intors :)

As putea sa spun foarte multe lucruri "in apararea mea" dar... vorba lunga e saracia omului. Asa ca o ma rezum la a spune ca am trecut printr-o perioada de foarte multe transformari in ultimii 3 ani, ceea ce m-a facut, cumva, sa ma orientez mai mult spre alte aspecte si mai putin exclusiv pe mine insami. Asta a fost de bine uneori, alteori de rau.

Cert este ca, de cateva saptamani, simt nevoia mai mult ca oricand de a scrie. Pentru mine si pentru cei care intra aici. Nici nu conteaza de ce intra - curiozitate, nevoia de informatie, nevoia de a se regasi in anumite situatii sau stari de spirit. Important e sa ne gasim suflet cu suflet, gand cu gand, idee cu idee si sa ne fim folositori unii altora.

S-au adunat multe lucruri despre care as vrea sa va scriu si deja sunt convinsa ca unele dintre subiecte vor fi foarte utile celor care, mai devreme sau mai tarziu, intentionat sau din intamplare, vor accesa spatial meu virtual mic si pricajit, dar cu mult suflet in el.

Asadar, sunt "back in business" si, daca Dumnezeu ma va ajuta cu un bonus de energie, timp liber si voie buna, o sa iasa ceva foarte fain. Poate chiar o sa am un spatiu nou nout de asternut ideile online.*

Spor si ganduri bune, dragilor!

*UPDATE AUGUST 2020: 

Dragii mei, spatiul nou nout este un vis care s-a transformat, in sfarsit, in realitate. Va astept pe https://edebine.ro si pe https://www.facebook.com/edebine.ro. Aici veti gasi doar postari pozitive, constructive, menite sa va puna zambete pe chip si sa va ajute in dezvoltarea voastra personala. Totul se rezuma la lucruri simple. O sa le descoperim impreuna. E de bine! .ro

Comentarii

Postări populare