... ce este important pentru mine si vreau sa impart cu voi.

sâmbătă, 18 octombrie 2014

Despre mancare buna si nu numai

Toti cei care ma cunosc de mai mult timp stiu ca imi place mancarea, sunt foarte pofticioasa si reusesc sa ma relaxez total atunci cand gatesc. Ce poate afla oricine ma vede, daca ma prinde cand mi-e foarte foame, este ca nu prea mai leg cuvintele cum trebuie si devin 100% aiurita :)) Acum aflati si voi, dragi cititori care intrati pe blogul meu din ce in ce mai mult (multumeeeeesssc!!!)

Spre bucuria mea, pasiunea pentru mancare buna va fi hranita intens, timp de o saptamana intreaga. Si asta deoarece Continental Hotels Romania organizeaza in perioada 20-26 octombrie cea de-a 13-a editie a evenimentului culinar "Saptamana Romaneasca"!

Este vorba despre o saptamana intreaga cu mancare romaneasca, dulciuri autohtone si muzica traditionala, in hotelurile Continental din Bucuresti, Arad, Sibiu, Oradea, Targu-Mures, Suceava si Drobeta Tr. Severin! (mai jos, cateva imagini de la "Saptamana Romaneasca 2013" de pe profilul Pinterest Continental Hotels)

Si uite asa m-am vazut nevoita, si vai ce rau (nu) mi-a parut, sa rasfoiesc pagini de oferte/sa fac postari/sa redactez articole/sa comunic online cu si despre mancare romaneasca! Lucrand la promovarea eventului am avut ocazia sa cunosc niste oameni minunati, care au acceptat sa fie parteneri media si sa sustina initiativa Continental. Multumesc, pe aceasta cale, Cristina Sauciuc - foodstory.ro, Oana Zidaru - DivaHair.ro, Petre Dordea - infotravelromania.ro, Dan Dragos - oradeainimagini.ro si Cosmin Mociofan - sibiu100.ro! Mi-ati facut activitatea mai usoara si m-ati facut sa zambesc!

saptamana romaneasca continental hotels
Sa revenim la bucatele noastre, la propriu. Abia astept sa inceapa saptamana cu mancare buna, 100% romaneasca, si sa incerc ceva nou in fiecare zi. Voi manca la restaurantul hotelului Hello** si m-am gandit deja ce voi lua in zilele urmatoare: parjoale moldovenesti, varza a la Cluj, fasole cu ciolan afumat, bulz ardelenesc si ciorba radauteana. Intr-una din seri voi merge si la Grand Continental*****, sa incerc alaturi de o prietena draga deserturi 'ca la bunica acasa', adica placinte cu mere/nuci/dovleac si galuste cu prune. Yummmmy!!!

Din absolut toate meniurile din tara, daca as fi putut sa ajung saptamana viitoare peste tot prin Romania, preparatele pe care le-as fi ales ar fi fost: hribi picanti, stufat de miel si alivenci in Arad; ciorba de porc ardeleneasca, muschi de porc sibian si placinte in Sibiu; ciorba de perisoare cu rosii, toros (varza cu carne) si mere coapte cu nuca si miere in Oradea; saramura de crap si papanasi in Drobeta; bors moldovenesc si tochitura bucovineana in Suceava; ciorba de lascute cu ciolan afumat, papricas de pui, pastrama de berbecut si minciunele in Targu-Mures. Vaaai, deja imi joaca si ochii si mintea feste in fata monitorului :)) Trebuie sa ma opresc, altfel dau iama in cel mai apropiat hipermarket si fac vanzari record, apoi fac un record si la stat in bucatarie! :))

Atat va mai spun: daca locuiti in unul dintre orasele mai sus mentionate si vreti sa mancati bucate romanesti alese, intr-un decor pe masura, aveti aici toate detaliile http://bit.ly/1tsUYNT     Bineinteles, pentru orice intrebare, imi puteti lasa un comentariu mai jos.

Va pup, va doresc un sfarsit de saptamana minunat si o imaginatie culinara cat mai bogata!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu