Tinuta office - print mix in alb si negru


Nu e o noutate faptul ca, de ceva vreme, mi se pare ca timpul trece mai repede decat ar trebui. Observ ca nu am mai scris de la sfarsitul lui martie. Sa imi fie rusine! :))


Imi era foarte dor sa postez, aproape in fiecare zi m-am gandit sa fac asta si, de fiecare data, a intervenit altceva: o prioritate la job, cursurile mele seara, vreo plimbare sau vreo vizita si, de ce sa nu recunosc, ocazionala mea lipsa de organizare.


Tinuta despre care vreau sa va vorbesc astazi beneficiaza de poze inca de la sfarsitul lunii martie. Pe atunci, cu doar 5 saptamani in urma, vremea era numai buna de sacou. Acum, vremea specifica parca lunii Iunie, ne provoaca sa ne simtim confortabil cel mult cu o bluza pe noi.




Lasand la o parte detaliile meteorologice, va invit sa va inspirati din pozele atasate - ii puteti spune tinuta office sau tinuta casual-eleganta insa, un lucru e sigur: scopul meu a fost acela de a mixa printuri total diferite (stelute si buline) in doar doua culori (sau non-culori) - alb si negru.




Am spart asa zisa monotonie a tinutei cu un plic rosu de la magazinul de accesorii Capricci, un ceas rosu de la Avon si rujul rosu Ultra Colour Rich de la Avon pe care il ador de mai bine de un an.











Celelalte elemente ale tinutei sunt: pantofi Stone Creek, fusta si bluza Lashez, Sacou H&M.





Pe curand!







Foto by Oana Zidaru in zona Amzei si ASE

UPDATE AUGUST 2020: 

Dragii mei, va astept pe https://edebine.ro si pe https://www.facebook.com/edebine.ro. Aici veti gasi doar postari pozitive, constructive, menite sa va puna zambete pe chip si sa va ajute in dezvoltarea voastra personala. Totul se rezuma la lucruri simple. O sa le descoperim impreuna. E de bine! .ro

 

Comentarii

  1. Sa mai spun ca esti frumoasa, sa mai spun ca esti incredibil de finuta, sa mai zic ca iti sta extrem de bine, sa mai zic ca in ultima poza ai o atitudine foarte sexy ? Ei bine le-am spus pana la urma, dar oricat le-as spune eu sau altcineva, nu sunt cuvintele suficiente pentru a expune tot ceea ce transmit fotografiile cu tine ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow!!! Ce comentarii interesante din partea anonimilor :)) Ma simt flatata :D Iti multumesc, as putea spune ca esti dragut ca de obicei, asta pentru ca am o vaga banuiala ca tu mi-ai mai comentat, in aceeasi maniera, pe blog.

      Ștergere
  2. Touche !!! :D ... decat atat ai de spus ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga/-ule "Anonim", Anonimul de mai sus :)) are mult mai multe de spus. Norocul lui, poate si al meu, este ca de multe ori se limiteaza :D

      Ștergere
  3. bad anonim , good anonim.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu de ce nu ma lasa sa posez un comentariu, dar tin sa iti spun ca imi place stilul si atitutdinea ta, cu mare stima pt cea mai infocata fana a Barcelonei, de la Mihai Stanciu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey Mihai :) Ms :D Nu stiu nici eu de ce nu ti-a aparut primul comentariu, ba chiar apare ca l-as fi sters eu. Ciudat, dar oricum, apare acesta. Ms inca o data, conteaza foarte mult feedback-ul :)

      Ștergere
  5. Cine stie de ce...bine ca apare ceva, la multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce rapid raspunzi, ok gata, nu te mai stresez, visca Barca:P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare