... ce este important pentru mine si vreau sa impart cu voi.

duminică, 15 ianuarie 2012

O iarna in culori aprinse. O iarna orange.

Ma gandeam de mult cu un soi de tristete cum am lasat eu blogul meu drag de izbeliste. Din motive intemeiate, bineinteles. Astazi, dupa fix 2 luni si 12 zile, prietena mea Oana Zidaru mi-a dat cel mai bun imbold sa postez ceva nou - o noua sedinta foto presarata, bineinteles, cu magie OZ.

Despre postarea mea se poate spune ca "Tara arde si baba se piaptana" (sau face fotografii, dupa caz :D ) sau ca, mai nou, m-am dat pe reteaua Orange.

Nici una, nici alta. Bucurestiul nu arde, desi azi am fost putin in Piata Universitatii si mi-au dat lacrimile din cauza incarcaturii momentului asta, chiar si asa semi-comandat cum este. Nici pe reteaua Orange nu m-am dat. Dar am ales cateva din culorile mele preferate, predominand portocaliu, pentru o noua si inspirata sedinta foto.

Data trecuta pozele au fost facute in Parcul Crangasi, iar azi am ales Cismigiu. Desi mult mai spectaculos primavara si vara, Cismigiul "ne-a ajutat" astazi cu cateva poze reusite.

Si, daca iarna mea de azi s-a vrut in stil "portocaliu french", iarna Oanei a fost fuchsia glam cu siguranta. Mai multe detalii pe blogul ei, OZ Style.









Pe curand,
Ralu :)

3 comentarii:

  1. Buna ziua,
    Cei de la Orange nu sunt deloc flexibili cand e vorba de a ajuta clientul fidel de 15 ani (subsemnatul). La fel am primit si eu un email ca raspuns la cererea mea de compensare. Multe bla bla-uri si de fapt tot tu esti de vina.
    Am fost sunat de un numar care imi aparea pe telefon ca fiind Orange, acel “domn” mi-a confirmat datele mele zicand ca face un sondaj de opinie. Dupa cateva zile m-am trezit cu contul de webcare hack-uit si cu o factura de 173 de lei. Nu asta ar fi problema, ci ca numarul de telefon de pe care s-a facut tranzactia era deja dat la Orange spre inchidere. Nimeni de la Orange nu s-a sinchisit sa verifice de ce un numar dat spre inchidere tot incearca zilnic sa tranfere credit. Raspunsul celor de la Orange a fost ca sunt foarte multi abonati si nu pot urmarii toate tranzactiile. La intrebarea mea de ce se poate transfera credit prin webcare fara a avea o confirmare pe SMS sau email, cei de la Orange au dat din umeri (adica nu stiu daca au dat din umeri, nu am avut o convorbire video :) ). Am mai intrebat in stanga si in dreapta daca cineva a avut castig de cauza in lupta cu Orange, toti au raspuns: cu Orange si cu bancile nu trebuie sa te pui ca niciodata, nu o sa castigi. Asa ca pe aceasta cale tin sa va comunic ca am incercat sa inchid si celalalt abomament care il am la ei. Raspunsul a fost ca nu se poate, doar dupa 6 luni deoarece am fost de acord. Am fost de acord, dar inainte sa mi se intample cele de mai sus. Am primit acelasi raspuns: NU SE POATE, DVS ATI FOST “DE VINA”. Asa ca romanule, se pare ca suntem bataia de jos a marilor companii care merg pe premiza ca romanul si-a perdut cheful de a se mai lupta [entru drepturile lui si bineinteles ca lumea nu citeste ce scrie mic (cu font de 2 sau 4) in josul paginii contractului. Asta e… Singura cale de a le da peste nas e sa trecem la concurenta, ceea ce o sa si fac. Scuze pentru eventualele greseli gramaticale, dar sunt un pic deceptionat…. Cu stima, Mihai C

    RăspundețiȘtergere