Cum e sa te ridici, sa te scuturi de praf si sa schimbi strada

De prea putine ori ceva iti iese perfect din prima. De fapt, perfectiunea nici nu exista. Si cine spune ca a facut un lucru maret din prima...minte. Exista doar incercarea de a atinge perfectiunea, asa, cu buricele degetelor. Iar experienta de viata, pe care cu totii o dorim, o comentam, ne bucuram de ea sau o ignoram, vine din incercari. Incercari esuate, reusite, repetate.

Important e sa incerci si sa incerci si sa incerci, pentru ca s-ar putea sa renunti exact cand esti la un pas de idealul tau. Si asta ma face sa ma gandesc la unul dintre citatele mele preferate: “Multi dintre cei ce esueaza in viata sunt persoane care nu au realizat cat de aproape au fost de succes in momentul in care au renuntat. “ – Thomas Alva Edison

Incep sa imi dau seama ca nu trebuie sa renunt la ce mi-am propus, nu trebuie sa renunt nici sa incerc de mai multe ori, nici sa sper, nici sa visez. Deocamdata am ochii mici mici, ca o somnoroasa, dar promit sa ii deschid din ce in ce mai mult. Si iar imi vine un citat in minte dar de data asta nu mai stiu cine l-a spus. Oricum era ceva in genul: “Sa nu-ti fie frica de umbra ta, pentru ca, daca exista o umbra, inseamna ca exista si lumina.”

Mie imi e frica de umbra deocamdata dar ce am promis, promisiune ramane. O sa incerc sa tin capul sus si sa privesc mai mult spre soare. Cu moderatie, ca sa nu ma doara gatul si sa nu ma usture ochii de la atata lumina.

Cum incercarea moarte n-are si miza e atat de ridicata, ma ridic de jos, ma scutur de praf, schimb strada plina de gropi in care am tot cazut si trec pe o alta strada, unde intrevad razele de soare printre copaci. Si tot asa, pana ajung la strada cu mult soare. E cale lunga si intre timp... privesc tot mai sus!



P.S. Arunca cu grijile in aer asa cum face CRBL in melodia K-Boom, invata ca in viata trebuie sa treci peste dezamagiri si ai nevoie doar de aer sa respiri si un loc unde sa adormi - cum spun baietii de la One Republic in melodia Say, treci peste problemele de la serviciu in timp ce imparti dulciuri cu colegii si ai incredere in puterea magica a celor care te iubesc oricum ai fi. Eu asta am facut azi.

UPDATE AUGUST 2020: 

Dragii mei, va astept pe https://edebine.ro si pe https://www.facebook.com/edebine.ro. Aici veti gasi doar postari pozitive, constructive, menite sa va puna zambete pe chip si sa va ajute in dezvoltarea voastra personala. Totul se rezuma la lucruri simple. O sa le descoperim impreuna. E de bine! .ro

Comentarii

Postări populare