Cine ma face sa ma simt speciala

Parintii si bunicii mei.

Ei ma fac sa ma simt speciala intr-un fel pe care nu pot sa il descriu si dau sens cuvantului familie. Ei ma asculta si ma ajuta neconditionat, nu poarta pica, imi iarta greselile si ma ajuta sa le indrept, sunt mereu mandri de mine, ma fac sa ma simt centrul universului lor si cel mai important, mai devreme sau mai tarziu, viata imi demonstreaza ca ei au dreptate.

Stii si tu, dreptatea aceea specifica parintilor. Cand iti spun ceva, tu nu prea crezi sau mai rau, refuzi sa crezi, din frica, nepasare, prea mult curaj, inconstienta. Si, la un moment dat, te trezesti ca au cam avut dreptate. Chiar despre asta vorbeam cu colega mea Diana - despre cum au mama si tata dreptate mai mereu si ne dam seama de asta doar cand dam cu capul de sus si doare al naibii. Interesant este ca, cel putin pana acum, nu ne-am invatat minte.

Am ales sa scriu prima mea postare oficiala despre parinti si bunici pentru ca ei sunt primii pentru mine. Cu ei am facut primii pasi, cu ei am invatat sa vorbesc si sa citesc si eu au stiut mereu sa spuna exact cuvintele care sa cantareasca pentru deciziile mele.

Si, daca stau sa ma gandesc, cate bloguri incep cu o multumire adusa parintilor? Ma refer la parinti in general, ca si persoane speciale. Cati vorbesc deschis despre parinti, desi ii iubesc enorm? Prea putini, asa cum se intampla si cand am vrea sa vorbim despre Dumnezeu, religie, suflet, carti bune. Ne izbim de barierele junglei in care traim.

Le multumesc parintilor mei pentru toate momentele frumoase, pentru vorbele bune, pentru fiecare ,,duna bimineata" si ,, boapte nuna" si le multumesc bunicilor pentru zambete, liniste si vorbe bune spuse printre lacrimi de bunic ingrijorat.

Asadar, dragii mei parinti si bunici, cu voi se deschide blogul meu din mii de motive care incep si se termina cu VA IUBESC.


Pentru parinti si pentru persoanele care ne fac sa ne simtim speciali - ,, You raise me up".

UPDATE AUGUST 2020: 

Dragii mei, va astept pe https://edebine.ro si pe https://www.facebook.com/edebine.ro. Aici veti gasi doar postari pozitive, constructive, menite sa va puna zambete pe chip si sa va ajute in dezvoltarea voastra personala. Totul se rezuma la lucruri simple. O sa le descoperim impreuna. E de bine! .ro


Comentarii

Postări populare